1dstories

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av 1D stories - 8 juni 2013 18:00

     

     

Tidigare I Novellen

Det var alltså klart nu. Jag skulle flytta till London. Till min kära lilla mamma. Planet var redan bokat och klart att åka imorgon. Jag skulle nu värkligen åka!

Jippie!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tracy´s perspektive

När jag kom till skolan idag så kändes det som om jag var övergiven, på något sätt. Det kan ha vart för att Sarah inte var i skolan idag heller. Och skulle alldrig komma hit igen.

Jag gick fram till mtit skåp och tog ut mina böcker, som jag skulle ha till min lekstion.

Vi hade Svenska som är ett av mina favvo ämnen. Tiden gick snabbt och lekstionen var nu slut.

Som vanligt gick jag till mitt skåp för att lämna och hämta mina nya böcker. Senare på rasten så kom Harry fram till mig ochfrågade

-Where are Sarah?

-Why do you care?

-Because I've tried everything,call,triedto write to her on Facebook and Twitter but she does not have deletedt heir account. I went home to her yesterday too but no one opened. sa han och kollade sedan ner på sina fötter.

-Do you want to know why? You cheated on her.Andt hanks to you, she'll move to London,today.Thank you so much!!! jag kände att mina ögon började att vattnas så mer jag sa.

-She moves because she does not want to bump into you, or even hear your name again. Just dropit, ok?


Harry´s perspektive


När jag hörde att hon skulle flytta, tack vare mig så kände jag att det högg till i mitt hjärta. Allt var mitt fel. Jag älskade värkligen henne, när jag menar älskar så menade jag värkligen det.

Hon hade förändrat hela mitt liv. Jag hade till och med gort en sak jag alldrig skulle våga annars.

Jag hade kysst henne på läpparna inför min mamma, och hennes pappa och mamma. Jag skulle bara gort det med någon jag värkligen älskar.

Men nu är det över. Det hade varit det bästa året och tre månaderna i hela mitt liv. Allt var bara över nu. Jag kände att det började brännas innanför ögonlocken.

Det var faktist rätt åt mig tängte jag. Jag hade kysst Rebecka, från Franskan på munnen.

Jag hade i hela mitt liva gillat Rebecka. Men när jag började vara med Sarah, så var alla mina känslor för Rebecka borta. Jag gillad henne inte längre.


Men i förrgår vet jag inte vad som hände. Jag fick liksom en kick, och jag ringde Rebecka och bad hon komma över till mig. Och stjälvklart skulle Sarah då komma och se allt.

När hon sedan gick, så förstod jag vad jag hade gort. Jag skrek värkligen på Rebecka, och frågade vad hon hade gort. Men jag visste ändå att det inte var hennes fel. Jag hade bara lust att skylla det på den närmaste och bästa.

Allt var mitt fel. Kommer jag någonsin träffa henne igen?


Sarah´s perspektive


Jag hade packat klart och var nu påväg till flygplatsen. Jag skulle möta Tracy där så att hon kunde säga hejdå. Vi kom in i flygplatsen och jag möttes av ett ledset ansikte. Tracy.

-I will miss you so very much! sa hon och kramede mig hårt.

-I to, Trac. sa jag och släppte kramen.

Jag gick nu bort till pappa och kramade om honom också. Vi sa hejdå och jag gick med min resväska till inchekningen. Jag gick vidare tills jag kom fram till metalldetektorna. Jag kom igenom utan problem. Så var det bara att fortsätta att gå.


Cirka 30 minuter senare


Jag var nu påväg på flyget. Mamma hade beställt fönsterplatts som jag gärna inte sa nej till. DEt var rad 5 platts 27. Jag satt också precis framför vingen som jag tyckte var skönt. För då kunde man se ut bra.

Jag satt jämte en kille i min ålder tror jag som var faktist ganska så söt. Kanske man kan få tag på hans nummer? Eller vad är det jag säger, jag ska inte ha någon ny kille nu. Inte precis när jag har gort slut med Harry. Vi satt och pratade under nästa hela resan. Jag fick reda på att han skulle flytta till London som jag. Fast till sin pappa då. Och jag fick ans nummer. Jippie.


Framme på flygplatsen


Jag hade hittat min väska och satt nu på en bänk vid parkeringen och väntade på mamma. Men detvar inget nytt precis! Men fem minuter senare så kom hon äntligen. Hon hjälpte mig in med väskan och jag satte mig i framsätet. Det tog cirka 25 minuter innan vi var framme hemma.

Derekt när jag kom ut så skymtatde jag en pool på baksidan.

-Have you bought a pool?

-Emm, yes. You are going to stay here now when you could just as well do it well.

-Aaa, thangs mum. sa jag och gick fram och kramade om henne.

Jag gick in och såg att det var mycket mera modernt än hoss pappa. Men han var inte riktigt rik som mamma var. Men jag älskade honom ändå.

Det var nu såhär jag skulle leva framöver. Rik, mamma, nya vänner, pool och ja, massor av andra saker. Dethär var nu mitt liv. Det bästa av allt var, ingen HARRY!!! Thjohoooo!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så nu har ni kapitel 2 här. Hon har anländatt i London nu också. Vad tror ni kommer att hända nu? Skriv en kommentar så att jag vet att någon läster tack. Jag är ledsen att det hoppar mycket men i nästa kapitel ska jag hoppa tre och ett halft år  frmtiden och det ska föreställa år 2013. Så egentligen var detta bara en tillbakablick.

Och det jag skrev om i prologen kommer hända i nästa kapitel eller kapitel 4 eller 5. Hoppas ni änå gillar den hitils.

Kram: Lilla mig

Presentation


Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en da

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Stole My Heart

Stole My Heart

Vad "Stole My Heart" kommer handla om.

 

Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry, Harry Styles från One Direction. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en dag förändras allt!


Ovido - Quiz & Flashcards