1dstories

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Stole My Heart, kapitel 4

Av 1D stories - 17 juni 2013 21:45

-What are you gays doing? sa Isac.

-Ehh, we bully them here dorks, Dahh.

-Can you gays stop doing that, sa Isac med en ganska så arg röst.

-Way?

-Couse, Eleanor is my sister okay?

-What, hörde jag Rebecka säga.

-Yee, she is my sister. Problem thit that.

-Emm, no. sa hon snabbt.

Sedan gick hon fram till mig och viskade i mitt öra

-Only, so you now. We have bakestages (stav) pass to One Direction.

Det for bara en tanke genom mitt huvud nu. Ska dom få träffa Harry?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   

KLOCKAN 11 PÅ KVÄLLEN


-So we'll watch any movie or something? sa jag och gäspade lite.

-Ok, but can we see Avatar?

-Yes, we have not seen in a long time!

-We're checking on it then.

Eleanor gick fram till hyllan där vi hade alla filmer, och tog fram filmen Avatar. Hon skulle nämligen sova över hoss mig inatt.

Eleanor la filmen på soffbordet och sa sedan om vi skulle ta fram snacks. Vi gick bårda iväg och komm tillbaka med tre stora skålar med godis, chips och en med popcorn i.

Jag startade filmen, och efter en halvtimma av filmen plingade det på dörren.

-I take it, sa jag och gick emot dörren.

Jag öppnade den och förvånades över vem som stod där.

Emelie. En utav mobbarna.

-That are you doing here? sa jag iriterat.

-Can I come in, sa hon. Jag förvånades ännu mera när hon sa det. Men, jag nickade bara och lät henne komma in.

-But way are you here? sa jag om ett nytt försök, att få ett svar.

-They dumped me.

-Ho?

-The "Cool Gang" or what you say.

-Way?

-I was too wimpy, they said. They said that I would do lots of things I did not want. So they dumped me.

-Wow, that's nice. I think.

-Way?

-For me and Eleanor. Because I think some things were on us.

-Yee, you right.

-But way you going to me?

-For that, they said they would start to bully me now too. So they told me to go to you. Because we were equal. sa hon och började nu att gråta.

-Ohh, don´t cry. But... are we friends now?

-If it okay thit you and Eleanor. Stammade hon sakta fram. Och torkade bort sina tårar.

-It´s okay with me, and a think it´s okay thir Elenor to.
-Good, sa hon. Jag såg att hon tängte på något men ångrade sig.

-What is it?

-Mmm, I just think I got i friend. sa hon.

-Aaa, that´s sweet. Just so you know. You can always rely on us.

-Thangs, sa hon och gick fram och kramade mig.

-One thing only. Are they really going bakestages on One Direction's prominen?

-Hmm, yee. Way you ask?

-Ohh, it´s was nothing. sa jag och försökte att inte gråta.

-Ok?

-Let's go to Eleanor. sa jag och tog tag i Emelies arm, och drog in henne till Eleanor som satt och väntade.


20 MINUTER SENARE


Emelie hade nu berättat allt för Eleanor. Och hon lät också Emelie vara med i vårat lilla gäng. Eller om man nu ens ska kalla det gäng.

Emelie hade gått hem och hemmtat saker för hon skulle nu också sova över här. Hon komm tillbaka med en stor väska med lite av varje.

Helt plötsligt så sa hon:

-How can you live in such a nice house? And, you are rich. I saw your bag in the hall if it is yours?

-Ahh, my mum are rich and she manage "Kommer inte på något namn". And that is my bag.
-OMG, I love that close.

-Ahh, that´s sweet. Again.

-But I do.

-Okay, I belive you.

-Thangs.

-No problem.

Vi ficksade till allt för kvällen och hade nu lagt oss.

Jag sommnade efter cirka 10 minuter. Det hade varit en lång dag idag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så nu har ni kapitel 4 här också. Hoppas att ni gillar novellen. I nästa eller kapitel 6 kommer perspektive upp också. Jag tror också att kapitel 5 kommer upp idag eller imorgon.
Som vanligt lovar jag inget.


Hugs Little Me

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D stories - 28 juni 2013 20:45

Jag hade skärt min handlet tre tillfällen innan också. På både vänster och hägra handled. (Glömde skriva det innan). Jag hade sen innan kanske 15, 16 eller 17 sår, sträck på varje handled. Men denna gången blev det blev bara 7 sträck innan jag känd...

Av 1D stories - 26 juni 2013 00:34


Ååååååååååååå, jag bara längtar så in i ............ tills 1D Movie´n kommer utt, ja, man kanske inte ska svära nu men. Längtar inte ni tills filmen "This Is Us" kommer ut. Jag ska iallafall gå på bio på den. Eller rättare sakt man nästa måste. ...

Av 1D stories - 24 juni 2013 03:15

Vi gick in och tog av oss våra skor. -We are home, ropade Louis när vi kom in. Vi gick in i ett rum som antagligen var TV rummet för det var en stor TV och en soffa med fotöljer till. Fast det satt även ihop med köket och hallen. Om man kollade r...

Av 1D stories - 19 juni 2013 23:15

Vi visste inte riktigt vart vi skulle gå så vi gick till en park jag visste skulle finnas cirka en kvart bort. När vi kom dit skulle vi ha otur som vanligt. Det "Coola Gänget" var där. Eller bara tjejerna från "Coola Gänget" var där. Dom stod och p...

Av 1D stories - 18 juni 2013 17:15


Efter cirka fem minuter så börjar hon skrika. -Aaaaaaaaaaa, -What is it? sa jag lite oroligt. Och skyndade mig fram till datorn. -Look what Harry Styles has write, sa hon upphätsat. -What? sa jag lite ledsent. Hade han skaffat en ny flickvän ...

Presentation


Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en da

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Stole My Heart

Stole My Heart

Vad "Stole My Heart" kommer handla om.

 

Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry, Harry Styles från One Direction. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en dag förändras allt!


Skapa flashcards