1dstories

Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

Stole My Heart, kapitel 6

Av 1D stories - 18 juni 2013 17:15

Efter cirka fem minuter så börjar hon skrika.

-Aaaaaaaaaaa,

-What is it? sa jag lite oroligt. Och skyndade mig fram till datorn.

-Look what Harry Styles has write, sa hon upphätsat.

-What? sa jag lite ledsent. Hade han skaffat en ny flickvän eller något.

Jag kollade bort mot skärmen och såg Harrys senaste tweet.

Jag läste egenom den cirka tre gånger innan jag fattade vad han hade skrivit.

Jag blev helt stum. Jag bara satt och stirrade på skärmen.

Han hade skrivit...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

@Harry_Styles: Soon as I´m home in Holmes Chapel again! But ...Can probably never be the same again. #MissYouBabe."

Jag såg att han hade fått många svar, vissa var "Vem pratar du om?" och andra var "Älska inte hon älska mig istället.". Dom flästa var ,vem han pratade om?. Men ha hade inte svarat på dom.

-Do you now what is mean? sa Eleanor.

Jag nickade bara på huvudet lite innan tårarna började komma.

-He stel love you Sarah.

Jag sprang nu ut ur mitt rum och ner till mamma. Jag vet att min mamma och Harrys mamma var bästa vänner. Hon kanske har kvar hennes nummer. Jag bara måste få tag på hans nummer.

När jag kommer ner till köket där mamma sitter ser hon lite ledsen men ändå glad ut.

-Sarah, we nead to talk.

-About what?, säger jag med gråten i rösten.

-Harry.

När någon säger Harry, så lyssnar jag alltid. Så jag sätter mig på stolen mitt emot mamma. Och hon börjar att prata.

-Annie call me, like a month ago. And she talk about Harry. And she say that Harry not come over you jet. He was wery sad then you break up with him, and he was up all night long and cray and shream. And had broken some things, his mobile was one of the things. And hes has tried but it dosent work.

-But why haven't you said anything?

-You tried to move on. I did not want to ruin it. But if you had not gort it for a month so I would say it to you.

-And it's been a month now.
-Yee, and I´m sorry I didn´t tel you that befor.

-No it´s okay.

-I..I must go to my friends now.

-Okay, bye.

Jag gick nu upp till mitt rum igen. Just nu ville jag bara glömma allt. Ränsa tankarna.

Vi bestämmde att gå ut på en liten promenad. Jag tog på mig ett par jensshorts och en vit top med volanger på. Och mina vita låga Converes. Eleanor tog på sig ett par ljusa jensshorts och en vit top med en Englands flagga på. Med sina svarta låga converes.

Emelie tog på sig en klänning som var vit. Lite längre bakifrån och kort framtill. Med ett skärp som var flätat i brun färg. Och ett par brunaktiga fina sandaler till, och stjälvklart pilotglasögon.

Jag öppnade dörren och vi gick ut. Sedan så stängde jag igen dörren, låsa behövd jag inte för att mamma var hemma.

Vi visste inte riktigt vart vi skulle gå så vi gick till en park jag visste skulle finnas cirka en kvart bort.

När vi kom dit skulle vi ha otur som vanligt. Det "Coola Gänget" var där. Eller bara tjejerna från "Coola Gänget" var där. Dom stod och pratade med någon. Det var lite konstigt för dom brukade alldrig prata med någon. Vi blev då lite nyfikna och gick närmare, för att se vem det var. Vi såg inget så vi fick lyssna och se ifall vi kände igen rösterna. Det lät som två killar. Men jag på något sätt, kände så himla väl igen rösterna. Men jag hade ingen aning om vem det kunde vara.

Vi stod och lyssnade cirka fem minuter, innan det slog mig vem det var.

Det var...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kort kapitel ja vet. Men nästa kommer nog upp idag också. Vi får se. Vem tror ni att killarna är? Kommentera! Men om det är någon som läser så snälla kommentera. Ska börja på nästa kapitel nu. ;)


Hugs Little Me;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D stories - 28 juni 2013 20:45

Jag hade skärt min handlet tre tillfällen innan också. På både vänster och hägra handled. (Glömde skriva det innan). Jag hade sen innan kanske 15, 16 eller 17 sår, sträck på varje handled. Men denna gången blev det blev bara 7 sträck innan jag känd...

Av 1D stories - 26 juni 2013 00:34


Ååååååååååååå, jag bara längtar så in i ............ tills 1D Movie´n kommer utt, ja, man kanske inte ska svära nu men. Längtar inte ni tills filmen "This Is Us" kommer ut. Jag ska iallafall gå på bio på den. Eller rättare sakt man nästa måste. ...

Av 1D stories - 24 juni 2013 03:15

Vi gick in och tog av oss våra skor. -We are home, ropade Louis när vi kom in. Vi gick in i ett rum som antagligen var TV rummet för det var en stor TV och en soffa med fotöljer till. Fast det satt även ihop med köket och hallen. Om man kollade r...

Av 1D stories - 19 juni 2013 23:15

Vi visste inte riktigt vart vi skulle gå så vi gick till en park jag visste skulle finnas cirka en kvart bort. När vi kom dit skulle vi ha otur som vanligt. Det "Coola Gänget" var där. Eller bara tjejerna från "Coola Gänget" var där. Dom stod och p...

Av 1D stories - 17 juni 2013 21:55

     Helt plötsligt så sa hon: -How can you live in such a nice house? And, you are rich. I saw your bag in the hall if it is yours? -Ahh, my mum are rich and she manage "Kommer inte på något namn". And that is my bag. -OMG, I love that clos...

Presentation


Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en da

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Stole My Heart

Stole My Heart

Vad "Stole My Heart" kommer handla om.

 

Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry, Harry Styles från One Direction. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en dag förändras allt!


Skapa flashcards