1dstories

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av 1D stories - 19 juni 2013 23:15

Vi visste inte riktigt vart vi skulle gå så vi gick till en park jag visste skulle finnas cirka en kvart bort.

När vi kom dit skulle vi ha otur som vanligt. Det "Coola Gänget" var där. Eller bara tjejerna från "Coola Gänget" var där. Dom stod och pratade med någon. Det var lite konstigt för dom brukade alldrig prata med någon. Vi blev då lite nyfikna och gick närmare, för att se vem det var. Vi såg inget så vi fick lyssna och se ifall vi kände igen rösterna. Det lät som två killar. Men jag på något sätt, kände så himla väl igen rösterna. Men jag hade ingen aning om vem det kunde vara.

Vi stod och lyssnade cirka fem minuter, innan det slog mig vem det var.

Det var...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

Sarah´s Perspektive

Jag kunde inte tro mina ögon, det var Louis och Niall. Louis och Niall från One Direction. Jag var 99% säker på det.
Ska jag säga det till Eleanor och Emelie? Dom skulle flippa ut då, åtminstone Eleanor. Jag vet att hon är ett stort fan av dom och sånt. Ja, jag säger det.

-Ehh, gays it´s Louis and Niall from One Direction. I now theres voice.

Jag såg att dom vände sina blickar mot mig och öppnade munnarna. Man såg att dom var förvånade.

-I..I.I..It´s that tro? stamade Eleanor fram.

-Yee, I now theres voice. And specially Louis, he talked about all the time. And Niall was the lasted I talked with, out them. ...besides Harry. sa jag ledsamt.

-Please, not cry now.

-Sorry, I..I must, sa hon och sprang iväg.

Louis Perspektive

Jag och Niall stod och pratade med några trevliga tjejer, och plötsligt under mitt allt så hör jag någon säga:

-Ehh, gays it´s Louis and Niall from One Direction. I now theres voice.

Ååå, nej! Hoppas inte att det är galna fans. Fanst jag tyckte jag känner igen rösten. Men ingen aning ifrån vart.

Sedan hör jag att dom fortsätter att prata:

-I..I.I..It´s that tro?

Du är jag nästan säker på att det är Cracy fan. När dom är förvånade att det vi. Jag fortsätter att lyssna och hör den ijälkända rösten igen.

-Yee, I now theres voice. And specially Louis, he talked about all the time. And Niall was the lasted I talked with, out them. ...besides Harry.

Det sissta säger hon lite ledsent.

Nu slår det mig, efter hon sakt det. Det är Sarah. Harrys gammla flickvän. Hon gorde slut för tre år sedan. Om hon bara visste vad Harry saknar henne. Jag hör att dom fortsätter prata och jag lyssnar vidare.

-Please, not cry now. Säger en anna tjej nu.

-Sorry, I..I must, jag ser att en tjej springer iväg. Bort mot utgången utav parken.

Då jag ser att det är Sarah. Jag knuffar till Niall och han kollar konstigt på mig.

-Ehh, Niall I think that is Sarah.

-Emhh, ho Sarah? Sa Niall helt oförstående.

-Harrys old girlfriend.

-That Sarah?

-Yee, I think so.

-Run after her then. Säger han sedan.

-Emm, okay. Bye!

-Bye! Säger tjejerna helt oförstående.


Jag springer nu allt vad jag kan efter henne. Hon är värkligen snabb. Sen senast jag träffade henne. Jag ropar hennes namn men hon reagerar inte. Men efter en stund så ropar jag igen. Hon hör det denna gången, och stannar upp och vänder sig.

Sarah´s Perspektive

Jag springer allt vad jag kan nu. Jag vill bara vara ensam nu. Helt ensam. Men då hör jag att någon ropar mitt namn. Jag stannar upp och vänder mig om. Då ser jag att Louis springer efter mig. Jag väntar in honom och han stannar upp och andas häftigt.

-When did you get so fast? Är det första han säger.

-L..L..L..Louis, stammar jag fram.

-Yes?

-Are that you?

-Yes, it´s me.

Jag torkar bort mina tårar innan jag kastar mig i hans armar.

-I have miss you, and it was the biggest mistake I ever have made. Säger jag och kan inte hålla tårarna inne längre.

-I miss you to, but, what is you biggest mistake? Säger han frågandes.

-That I breake up thit Harry.

-Whait, d..d..do you like Harry?

-Yee, and I have always done it. I broke up with him because he had Never operate time with me. There was music all the time. I could not stand it anymore. But I have regretted it every second since I did it. It was the biggest mistake I made in my entire life. Sa jag och började att stormgråta. Jag kunde inte hålla ut längre. Harry var den ända jag ville ha och ingen annan. Bara min Harry.

Inte långt efter det så kommer Niall springandes, och 20 meter bakom honom är tjejerna i det "Coola Gänget". Och yttligare 20 meter bakom dom är Eleanor och Emelie.

Jag släpper sakta taket om Louis. Och kollar bort mot Niall. Han kommer också hit flåsandes. Har dom ingen kondistion (stav) eller. Eller är det bara jag som har bra kondistion (stav).

-Sarah it´s that you, säger han flåsandes.

Jag hinner bara säga ett enkelt:

-Yee,

Innan han omfammar mig i en stor kram. Typiskt Niall.

-Aaa, I had miss you so much Sarah.

-I has miss you to Niall. Sa jag innan jag släppte kramen.

Och nu kommer tjejerna.

-Why are you with this kind of freak, säger Rebecka. Typiskt Rebecka.

-Freak? She not a freak. If you say she are a freak can you be that shelf. Säger Louis, och man hör att han är en aning arg på rösten.

-What on us Sarah. Hör jag nu Eleanor och Emelie säga.

-And that are you freak doing here, hör jag nu Rebecka säga till Eleanor och Emelie också.

-Can you stop saying that, hör jag Louis säga ingen.

-Phhh, come we going now. Säger Rebecka till sina vänner och dom går iväg.

-That was that about Sarah?

-Ehh, they cand of bully us.

-What? Hör jag nu Niall säga som varit tyst ett tag.

-Yee they do.

-But Sarah? Säger Louis.

-Yee?

-Do you realy like Harry?

-Yee, what do you think? I wake up every day that I cry for nothing?

-You have what?

-Yes I realy like Harry. But I don´t have hes number and I don´t now if he realy like me.

-What? You have hes number. You used to call almost every hour before. But then I stopped now. And Harry did not reach you. So he became even more sorry than he already was. Sa nu Niall.

-I got a new phone and all my contacts disappeared.

-Mmm, now I firstod. Bot do you gays follow us home? Sa Louis frågandes.

-It´s okay for me, it is okay for you? Sa jag och kollade på Eleanor och Emelie som värkade vara i en dröm nu.

Dom nickade båda två och vi började gå hem till killarnas hus. En sak som jag tyckte var en aning konstit var att dom bodde unigefär bara 5 minuter gångtid ifrån mig. Jag borde väll ha stött på dom det året dom säkert bott här. Men aja. Jag har nu stött på dom.

Vi gick in och tog av oss våra skor.

-We are home, ropade Louis när vi kom in.

Vi gick in i ett rum som antagligen var TV rummet för det var en stor TV och en soffa med fotöljer till. Fast det satt även ihop med köket och hallen. Om man kollade rakt fram så såg man doms trägår och altan. Den var stor och rigtigt fin för att vara tonårskillars trägård. Men anntagligen hade dom någon som ficksade det åt dom.

I soffan satt Liam och Zayn. Som synd var så hade ju Harry åkt hem till sitt hem i Holmes Chapel idag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja jag vet, konstigt slut. Men nästa kommer nog upp kanske idag. Imorgon är jag osäker om det kommer något. Ska vara borta nästan hela dagen. Men jag får se om jag skriver nått er men ha det gött till dess.


Hugs Little Me;)

Presentation


Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en da

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Stole My Heart

Stole My Heart

Vad "Stole My Heart" kommer handla om.

 

Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry, Harry Styles från One Direction. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en dag förändras allt!


Ovido - Quiz & Flashcards