1dstories

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av 1D stories - 28 juni 2013 20:45

Jag hade skärt min handlet tre tillfällen innan också. På både vänster och hägra handled. (Glömde skriva det innan). Jag hade sen innan kanske 15, 16 eller 17 sår, sträck på varje handled.

Men denna gången blev det blev bara 7 sträck innan jag kände att jag nästan inte kunde stå upp längre. Jag trodde att jag snart kulle svimma utav att jag skärt mig. Och sett blodet.

Jag hade alltid haft en lite skräck för blod. Ibland hade jag svimmat när jag sett det.

Det sissta jag han tänka på var Harry.

Men innan jag visste ortdet av det så fall jag ihop på marken, och allt blev svart, helt bäcksvart. Jag hade svimmat av.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Louis Perspektive
Zayn hade sakt något som han kanske inte borde ha gjort. Jag såg att Eleanor, som jag tror att hon hätte, gav honom en mördarblick. Jag borde komma ihåg hennes namn, för min flickvän heter ju Eleanor.

Inte långt där efter så sprank Sarah iväg mot hallen. Jag sprang efter henne. Hon hade satt på sig sina skor, och var nu påväg ut.

Jag drog stjälv på mig mina skor och sprang efter henne.

-Sarah, whait! Sarah!

Jag ropade på henne men hon stannade inte. Hon fortsatte att springa och jag sprang efter henne.

1 halvtimma senare
Jag hade sprungit efter Sarah, men plötsligt så försvan hon. Jag såg hon inte längre. Vart kunde hon ha gått? Man kan ju inte bara gå upp i rök, liksom.

Jag vaknade upp ur min lilla drömvärld utav att min mobil ringde.,

-Hallo?

-Oh, hi Louis it´s Liam, and where are you`?

-Now? Ehmm, sa jag och kollade runt lite. I don´t now.

-Do not know where you are?
-No, but perhaps I could ask someone. Wait one second.
sa jag och gick fram till en kvinna i unigefär 40 års ålderen.

-Excuse me, sa jag lite försiktigt.

-Oh, hi, what can I do for you?

-I cand of...emh... I don´t now there I am. Can you please say witch I should go to come to ......?

-Oh, yes of course. You should only go that way for about five minutes, and then you will arrive..Sa hon och pekade på en väg åt vänster.
-Thangs, if you ned someything can you only say it.

-No problem, but if I now right... are you not Louis Tomlinson from One Direction?

-Yee, it´s me.

-Oh, can I please take your autografh (stav), my dautgher is a big fan of you.

-Yee, sour. What is her name? Sa jag och fick ett block med en svart överstrykningspenna till.

-It´s Aundrew.

-Mmm, okay. Here we go, sa jag och gav tillbaka pennan och blocket som jag fick låna utav henne.

Jag hade skrivit "Much love to Aundrew from Louis". Mitt namn hade jag skrivit som min autograf och resten med min vanliga handstil.

Hon tackade så hämst mycket, och sedan så behövde hon gå vidare. Och jag fortsatte då min väg hem igen.

Jag hade bara gått cirka en minut innan jag hörde en kamera blixt.

Jag suckade tungt men brydde mig inte. Det är ju lixsom normalt för mig nu!

Jag hörde min mobil ringa och svarade glatt.

-Hallo!!!

-Have you find Sarah jet, hörde jag en orolig röst säga. Om jag mins rätt så var det Eleanors röst.

-Emh, no.

-Where are she, it´s ben like a hour now. Whait, I call her´s mum. Det första sa hon ledsent, men plötsligt så blev hon nästan glad på rösten.

-Okay, bye when...

-Bye!!!

Vi la på, och jag fortsatte att gå hemmåt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så nu har ni kapitel 9 här. Ett tag sen senast, men jag hoppas ni ändå blir nöjda ändå. Nästa kapitel har jag ingen arning när det kommer upp.

Det var nog allt!


Hugs: Little Me!

Presentation


Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en da

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Stole My Heart

Stole My Heart

Vad "Stole My Heart" kommer handla om.

 

Denna 1D-novell bloggen handlar om 19 åriga "Sarah Walldin".
För tre år sedan så gorde hon slut med Harry, Harry Styles från One Direction. Men nu så har hon ongrat det varända sekund. Hon bor nu i London med sin mamma, och har bara en vän. Eleanor. Dom blir mobbade i skolan. Men en dag förändras allt!


Skapa flashcards